К основному контенту

12 лютого 2020 року на базі Запорізького багатопрофільного ліцею № 62 проведено районний семінар-практикум «Формування в учнів позитивної мотивації до читання. Інтелектуальний марафон «Відкрий свої можливості!»для заступників директорів та завідуючих бібліотек закладів освіти Дніпровського району.
Презентувала Запорізький багатопрофільний ліцей директор закладу Пархоменко Ірина Володимирівна.
Керівник освітнього проєкту «Інтелектуальний марафон «Відкрий свої можливості!», заступник директора з НВР Кучеренко Тетяна Любомирівнарозповіла учасникам семінару про управлінський супровід проєкту.
З основними положеннями інтелектуального марафону «Відкрий свої можливості!» ознайомила модератор Марафону, учитель початкових класів, учитель інформатики Лобаченко Маргарита Володимирівна.
На питання «Як формується книжкова поличка Марафону?» відповіла завідувач бібліотекою Дубовик Тетяна Вікторівна.
Як учні вирішують компетентністні задачі на індивідуальному етапі Марафону розповіла координатор Марафону 5-7 класів, учитель німецької мови, класний керівник 7-В класу, Солтіс Любов Вікторівна.
Класний керівник 6-А класу, учитель біології Бурлака Олена Іванівна поділилась досвідом щодовикористання принципу емерджентності в командній роботі.
Про формування емоційного інтелекту на Фестивалі успіху дитини та книги цікаво розповіла класний керівник 7-Б класу, учитель фізики Доценко Ірина Миколаївна.
Учитель англійської мови Сєнічева Зита Василівна ознайомила присутніх з особливостями використання іноземної мови в Марафоні.
Під час панельної дискусії «Формування в учнів позитивної мотивації до читання. Інтелектуальний марафон «Відкрий свої можливості!» учасники семінару заповнили гостьову книгу Марафону.
Організатори семінару отримали схвальні відгуки щодо проведеного заходу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ЧЕРЛИДИНГ

ВИДЕО

Тест на определение доминирующего типа восприятия

Человек получает информацию из внешнего мира через 5 сенсорных каналов: зрительный, слуховой, тактильный, обонятельный и вкусовой. Каждый из этих каналов, в свою очередь, занимает определённое по значимости место в общей системе восприятия. Под значимостью подразумевается объём, важность и качество получаемой информации. Как правило выделяют 4 основных типа восприятия  - аудиал, визуал, кинестетик и дигитал (логик) Мы предлагаем вам тест, который позволит вам определить свой доминирующий тип воприятия. Данный тест представляет собой список из 48 утверждений, на которые нужно ответить « согласен » или « не согласен » применимо к себе. Номера утверждений, с которыми Вы согласны, выписывайте в процессе прохождения теста на лист. Чтобы результаты имели наименьшую погрешность, нужно попробовать абстрагироваться от того, что Вы проходите тест и попробовать просто отвечать на вопросы, стараясь погрузиться в свои ощущения по отношению к предложенным ниже фразам. Если количество ци